Supportteam

Al vanaf de beginjaren ondersteunt het Damescomité de harmonie in zowel financiële als praktische zin en is daarmee een instituut geworden binnen de vereniging. Echter tijden veranderen en wij vinden dat ook wij aan vernieuwing toe zijn. Wij willen ons daarom voortaan presenteren als “Support Team Harmonie St. Gerardus”.

Onze doelstellingen blijven dezelfde, namelijk: Financieel ondersteunen van de harmonieDit maken wij mogelijk door het organiseren van eigen activiteiten. Zo hebben wij de afgelopen jaren met groot succes een ladiesnight, een hightea en een sponsor-krasactie georganiseerd en hebben wij het onlangs mede mogelijk gemaakt dat er een bariton-sax aangeschaft kon worden.

Praktisch ondersteunen van de harmonie.

Dit bestaat uit hulp bij (organiseren van) activiteiten van de harmonie. Wij vergaderen 4x per jaar waarvan 1x tijdens een gezellig etentje en vragen een kleine contributie van 2 euro per maand.

Wat nieuw is, is dat we voortaan niet alleen dames, maar ook heren in ons midden verwelkomen!

Dus ben je een enthousiaste echtgeno(o)t(e), partner, vader, moeder of iemand die onze vereniging een warm hart toedraagt en wil je lid worden van onze vernieuwde club, neem dan contact op met een van ons en help ons de harmonie te steunen!